Půdorys nemovitosti je skvělým marketingovým nástrojem, a to z toho důvodu, že představuje další možnost, jak udělat prodej nemovitosti zajímavější a atraktivnější pro potencionálního zájemce.
Půdorysy jsou v dnešní době nedílnou součástí profesionální prezentace nemovitosti. Potencionální zájemci o nemovitost je chtějí a potřebují. Je to pro ně totiž nejlepší způsob, jak si udělat reálnou představu o velikosti prostoru a uspořádání jednotlivých prvků v nemovitosti. Tyto údaje z textu ani z fotografií nevyčteme. Informace o dispozici bytu se pomohou klientovi rozhodnout, jestli daná nemovitost vyhovuje jeho požadavkům na bydlení.
Z vlastních zkušeností víme, že je to další nástroj, který se u potenciálních zájemců velmi osvědčil. Půdorysy nemovitosti usnadňují potencionálním zájemcům si udělat představu o dispozičním rozložení bytu ještě předtím, než ho ve skutečnosti navštíví. A to i o těch parametrech nemovitosti, které nejsou přímo viditelné z fotografií nebo video prohlídky. Na osobní návštěvu pak přijdou často klienti už téměř rozhodnutí, že si byt koupí a chtějí se jen ujistit o tom, že si svůj nový domov vybrali správně.