Chci prodat / pronajmout

Půdorysy

Proč bychom do prezentace nemovitostí měli zahrnout také 2D a 3D půdorys? 

2D půdorys

Půdorys nemovitosti je skvělým marketingovým nástrojem, a to z toho důvodu, že představuje další možnost, jak udělat prodej nemovitosti zajímavější a atraktivnější pro potencionálního zájemce.

Půdorysy jsou v dnešní době nedílnou součástí profesionální prezentace nemovitosti. Potencionální zájemci o nemovitost je chtějí a potřebují. Je to pro ně totiž nejlepší způsob, jak si udělat reálnou představu o velikosti prostoru a uspořádání jednotlivých prvků v nemovitosti. Tyto údaje z textu ani z fotografií nevyčteme. Informace o dispozici bytu se pomohou klientovi rozhodnout, jestli daná nemovitost vyhovuje jeho požadavkům na bydlení.

Využít 2D nebo 3D půdorys?

  • 2D půdorys je tím nejjednodušším typem půdorysu a jeho struktura zjednodušeně kopíruje verzi stavebního výkresu, který popisuje jednotlivé místnosti a jejich rozměry. Většinou tu najdeme zakreslené i základní části vybavení bytu, jako je sanitární zařízení nebo kuchyňská linka. Vizuálně je však přitažlivější půdorys barevný, kde jsou jednotlivé místnosti odlišené barvou podlahy atd.
  • 3D půdorys je společně s videoprohlídkou cenným nástrojem pro ucelení představy o tom, jak jsou jednotlivé prvky v nemovitosti uspořádány. 3D půdorys přidává 2D půdorysu třetí rozměr.

Díky 2D a 3D půdorysu dosáhneme těchto výhod: 

  1. Vyšší sledovanost nabídek.
  2. Větší zájem o prohlídky se skutečnými zájemci.
  3. Konkurenční výhoda.
  4. Poskytuje zájemcům jasnou představu o nemovitosti.
  5. Zvyšuje prodejnost nemovitosti.

3D půdorys

Z vlastních zkušeností víme, že je to další nástroj, který se u potenciálních zájemců velmi osvědčil. Půdorysy nemovitosti usnadňují potencionálním zájemcům si udělat představu o dispozičním rozložení bytu ještě předtím, než ho ve skutečnosti navštíví. A to i o těch parametrech nemovitosti, které nejsou přímo viditelné z fotografií nebo video prohlídky. Na osobní návštěvu pak přijdou často klienti už téměř rozhodnutí, že si byt koupí a chtějí se jen ujistit o tom, že si svůj nový domov vybrali správně.

Kontaktní formulář

*
*
*
fullname: phone: lname: fname: