I v dnešní době je význam tohoto slova přehlížen. Jde přitom o činnost, která často zabere v rámci prodeje nemovitosti pouze zlomek času, cenově může vyjít na naprostý zlomek peněz, ale zásadně ovlivní celý prodej. A co že „homestaging“ vlastně znamená? Asi nejvýstižněji bychom jej označili za jakési odosobnění nemovitosti a její celkovou přípravu perfektní a bezchybné prezentace.
Klienti nakupují především očima, a tak ač jste se svým životem i osobními věcmi nadmíru spokojeni, je nutné si uvědomit, že jeho představy o vysněném bydlení mohou být naprosto odlišné. Bude tam bydlet on a potřebuje si to navnímat a představit.
Homestaging má velký vliv na cenu, kvalitu a množství poptávajících klientů, a tak i celkovou délku prodeje nemovitosti. Cena nemovitosti tedy narůstá a doba prodeje se výrazně zkrátí. Vaši nemovitost tak posuneme mezi TOP nabídky, bude vyčnívat z řady a nezapadne do průměru.